Politika

Ez aztán a vegyesfelvágott! Politika, közélet, megélhetés, közlekedés és minden féle más nyalánkság. Ami engem foglalkoztat. Az életből kiragadott pillanatok.

Friss topikok

  • Rodimus Prime: Ja, és Te Kortez kaptál 68e forintos végelszámoló számlát a Gázművektől? Én igen, és nincs 50 nm a... (2008.02.16. 13:46) Anyagi nehézségek
  • Rodimus Prime: Ennek nagyon örülök, hogy ez volt a cél. De akkor a tisztogatási folyamatot nem szabad abba hagyni... (2008.02.08. 15:19) Főnixnek!
  • Rodimus Prime: Bicikli! Na az még egy érdekes eset. Persze velük sincs semmi bajom, de azt tuti, hogy 90%ban ők s... (2007.10.23. 20:46) Közlekedés autóval

Linkblog

HTML

Hirtelen jött szösszenetek

2008.01.28. 21:25 | Rodimus Prime | Szólj hozzá!

Egy két gondolat, ami a mindennapjaimban felmerül, olykor-olykor! Egy reklám, egy hír, vagy egyéb más dolog kapcsán...

A reklámok! Egy bank reklámja milyen legyen? Ki az aki a sztorit kitalálja? Ki az aki elfogadja, hogy igen, ez így tök jó, meg hogy tuti nyerő, stb...?! Nem tudom, de annyira nem is érdekel!
Egyet viszont tudok! Hogy ami szar, az szar!
Az egyik hitelfolyósító intézet ontja magából az ilyen szart! És cserébe, ha őket választod, nem kapsz mást csak közel 250-450%-os THM-t! Korrekt nem?
"Szar a tévé, sebaj! Ne anyádtól kérjé máá kölcsönt, majd mi adunk "uzsorakamatra"! He?" -és persze mindezt a legalitás köntösében!

Most hallottam, hogy azt mondták az oKOSOK, hogy nem kell azzal foglalkoznunk, hogy mint mond a Mi dRÁGA jÓ mINISZTERELNÖKÜNK a külföldi delegációkon! Hisz csak azért, meg olyan messzire, csekély-kis hunMagyar milliókért, hogy csak locsogjon-fecsegjen mindenféle hülyeséget! - az jó, mert akkor jövőre én is kimehetek külhonba ilyen céllal? Neeeem! Mééé?

Reklám/ellenreklám-kampány a népszavazásért! Fasza, ez is a mi pénzünkből!
Ellenreklám, mert csak! Kell, mert ha az ellenzék kezdeményezi, akkor kell és kész! Punktum!
Reklám, mert - ezt is az oKOSOKTÓL hallotam - meg kell ismertetni az emberekkel a reformokat és azok, számunkra hasznos és jó oldalát. Na ezt mááá megint mééé mondták? Akik őKET akarják az úgy is tudja és ismeri, hisz ebből lesz vagy lett vagyona. Akik, meg NEM őKET akarják, azoknak meg hiába reklámozza. Én legalább is szarok rá!

A romániai kissrác esete. Jó mi? Szurlákgatunk, lopkodunk, és még csak magyarok sem vagyunk?! Csak úgy itt ragadtunk, mint a szar a cipőtalpán?! Hogy? Hogy lehetséges ez? Mi az, hogy nem tud mit kezdeni vele a rendőrség? Kiengedi másnap? És a kést is vissza tetszettek neki adni, hisz az az ő tulajdona!? Miért csak akkor lehet kirakni az országból az ilyen szarkupacot, oda ahonnan jött, amikor valaki(k) a saját kézbe/kezükbe akarják venni a probléma megoldását. Import szart ne tartsunk már a határinkon belül, abból van elég hazai is!

Zéró tolerancia! Nagyon helyes! Mi nem tudunk kultúráltan vezetni, csak izomból (persze akadnak kivételek). De bezzeg a papok! Milyen tökéletesen megcsavarják a dolgot.
Ez a rendelet a szent misék helyes és hagyományos megtartása ellen szól, hisz a misebort el kell fogyasztania a papnak. Akkor most a papoknak fel kell rúgniuk a többezer éves hagyományt, és nem ihatnak bort a miséken? Nem! A rendelet nem erről szól! Nem a misék rendes megtartása ellen van. Igyon, hisz innia kell, mert így van rendjén! A volán mögé ne üljön be! Menjen gyalog, busszal, vonattal, lóháton, vagy amivel akar! Sőt mehet taxival is, de akár tarthat sofőrt is. Szerintem futna rá! Röhejes!

Most asszem ennyi jutott eszembe a közelmúltból, de tuti van/lesz még ami szöget üt a fejembe!

Hoppá van még egy!
Ezt egy hirdetés rovatban olvastam, a főoldalon:
Néhány szó a Diákhitelről:
A továbbtanulás több szempontból is jó befektetés, érdemes – akár Diákhitel segítségével – belevágni. 2008 szeptemberétől  a  költségtérítéses  képzésben résztvevő diákok havi 50 000 Ft Diákhitelt is felvehetnek, igény esetén egy összegben.
Na, ebbe a csapdába én is belemásztam nyakig, annó. Muszály volt, mert másképp nem tudtam volna kifizetni a tandíjat (költségtérítéses szakra jelentkeztem). Kedvező feltételek, mézesmadzag, blablabla. Pontosan 920.000 ft diákhitelt vettem fel. 2006-ban lediplomáztam, és még az év júliusától megkezdtem a visszatörlesztést. Ma 2008. január 28-a van és a jelenlegi tartozásom közel 1.100.000 ft-ra rúg. Fasza nem? Pedig annó, ha jól emlékszem még a "naracsos" kormány garantálta a fix kamatot! ezzel szemben azóta már jó párszor változott. (természetesen emelkedő formában) Így tuti 25 évig (mert ennyi időd van visszafizetni) el vagy adósítva!
Mekkora biznisz ez a diákhitel?! Nem?
· 1 trackback

Címkék: közéleti szennyek

A bejegyzés trackback címe:

https://megelhetes.blog.hu/api/trackback/id/tr37315390

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ezmiezz?? 2008.02.04. 23:26:13

Katolikus papok a zéró tolerancia ellenIlyet még nem hallottam, tudom hogy már nem uptodate topic, de ezt meg kell szólnom. Mi az hogy munkaköri kötelesség bort inni. Figyeljetek srácok, én hívő vagyok, Jézusban hiszek mint megváltóban, nem vagyok katolik…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása