Politika

Ez aztán a vegyesfelvágott! Politika, közélet, megélhetés, közlekedés és minden féle más nyalánkság. Ami engem foglalkoztat. Az életből kiragadott pillanatok.

Friss topikok

  • Rodimus Prime: Ja, és Te Kortez kaptál 68e forintos végelszámoló számlát a Gázművektől? Én igen, és nincs 50 nm a... (2008.02.16. 13:46) Anyagi nehézségek
  • Rodimus Prime: Ennek nagyon örülök, hogy ez volt a cél. De akkor a tisztogatási folyamatot nem szabad abba hagyni... (2008.02.08. 15:19) Főnixnek!
  • Rodimus Prime: Bicikli! Na az még egy érdekes eset. Persze velük sincs semmi bajom, de azt tuti, hogy 90%ban ők s... (2007.10.23. 20:46) Közlekedés autóval

Linkblog

HTML

Közlekedés autóval2

2008.02.03. 21:22 | Rodimus Prime | Szólj hozzá!

A jó autód van, azt hiszed Te vagy a fasza csávó?!

 

A minap átgurultam a tesómékhoz kocsival.  Nem tettem meg 50 métert, máris összetalálkoztam a görénnyel. Egy olyan úton haladtam ahol nekem volt elsőbbségem, mert majdnem minden keresztutca jobbkezes. De úgy látszik, akkor és ott, erről csak nekem volt fogalmam. Szépen haladok, amikor egyszer csak kikanyarodik elém egy gyönyörű autó. Satufék, nehogy nekimenjek (természetesen nem az ő kocsiját féltve) és egy kis dudaszó. Semmi. Se bocsi, se semmi. Majd ugyan abba az irányba kikanyarodott egy másik utcára, ahová én is. De ez már két sávos. Ő az egyikbe, és a másikba. Melléálltam és kérdőn átnéztem. Egy vén fasz csücsült, a többéves napi nyolc óra munka béréből és fizetéséből megvásárolt Lexus kocsiban, és ’hejdenagyon’ magyarázott nekem.

- Igen, a kurva anyád! Akkor most figyelj!

A lámpa zöldre váltott. A kocsik mindkettőnk előtt megindultak, de a fasz valamiért elaludt egy kicsit. Én is elindultam, mire rám dudált, amit máig nem értek, hogy miért. Azután egy jól irányzott mozdulattal rárántottam a kormányt. Satufék, kerékcsikorgás, és a paraszt összeszarta magát.

- Félted a szaros kocsidat mi, paraszt?

- Na én pont így éreztem, amikor Te kanyarodtál ki elém! De Te buzi voltál, mert még neked állt feljebb, még Te ugattál Nekem. Az ilyen minek ül egy ilyen kocsiba? Azért mert, fasza kocsija van, attól még Ő nem biztos, hogy fasza, csak egyszerűen FASZ!

Volt egy másik esetem. Az egy HUMMER2 volt. Nagy autó, nagy ego, vezetni meg nem tudok! Természetesen mindazoktól az autósoktól elnézést kérek és nem rájuk gondolok, akik luxus kocsiban vezetnek, de ismerik és be is tartják a KRESZ-t.

Nekem is tetszik a HUMMER, Én is ültem már benne, tényleg király egy ilyennel végigmenni a városon. De lehet, hogy amiért olyan magasan ül a vezető, nem látja jól a táblákat? Nem hiszem. Egyszerűen csak az „Én vagyok a nagyobb” elven alapuló közlekedést választja.

Nyugati tér felüljáró alatt, macisajt táblát leszarva kivág elém a gyökér.  Itt csak azért nem hagytam, hogy nekem jöjjön, mert hát féltem a kocsit, de főleg a gyerekemet, aki pont azon az oldalon ült, ahol nekem jött volna. Ha egy magam lettem volna, akkor hadd szóljon. De az biztos, hogy rendőrt is hívtam volna.

Azt, hogy „mert neked jobb autód van” Én is megkaptam már egyszer. Életem első koccanásánál. Egy trabis jött nekem, aki szintén szabálytalanul elém kanyarodott szemből, amikor egyenesen átmentem volna a zöld lámpánál egy kereszteződésben. Ő leszarta, hogy én jövök, úgy gondolta hogy befér elém. Szarul győződött meg róla. Én nem jeleztem neki, hogy jöhet. Ráadásul ő volt az első, nem volt előtte senki, hogy esetleg nem láthatott engem. Mindegy. Már a fék késő volt, egy kis kocc lett az eredmény. A néni kiszállt, és én is.

Nekem esett, hogy én gyorsan jöttem, meg hogy nekem jobb kocsim van mint neki…!

- Gyorsan? De hisz pirosról váltott zöldre a lámpa, épp hogy csak elindultam. Jobb kocsi, ez most, hogy jön ide, szabálytalankodni tetszett.

Hosszas huza-vona után, csak lehiggadt a néni és megírtuk a betétlapot. Azután már kezdtem sajnálni, mert azt hitte, hogy ez most neki pénzbe fog kerülni.

- Nem, tessék csak megnyugodni, majd a biztosító rendezi, max. egy bónuszt ugrik majd lefele, nincs gáz.

Ezek a fránya elsőbbségek. Mikor és kinek kell megadni! Ez mindig probléma lesz az autósok zömének a fejében. De ha jól emlékszem, nekem azt mondta az oktatóm, hogy ha esetleg nem vagyok meggyőződve arról, hogy nekem van-e, vagy hogy meg kell-e adjam az elsőbbséget, akkor óvatosabban közelítsem meg a kereszteződést. Legfeljebb rám dudálnak, de azzal legalább nem okozok bajt/kárt.

Címkék: közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://megelhetes.blog.hu/api/trackback/id/tr98323751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása